четвер, 16 квітня 2015 р.

Модуль 9. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - в учнів підвищується мотивація навчання, коли задовольняються їхні різноманітні потреби. Кожному учню потрібна індивідуальна підтримка та адаптація навчального матеріалу до його особливостей. Учням також потрібне середовище (оточення, умови, засоби і відповідний психологічний клімат), яке б дозволило їм використовувати свої сильні сторони та задовольняти свої навчальні інтереси при отриманні знань та формуванні навичок. Врахувати особливості та потреби учнів допомагає диференціація. Навчання потрібно диференціювати  у чотирьох напрямках:
  1. За змістом;
  2. За процесом;
  3. За результатами;
  4. За навчальним середовищем.
Потрібно також при цьому розвивати самостійність учнів, а не лише вміння працювати за готовими інструкціями. Адже саме такий підхід буде сприяти розвитку особистості учня.
В цьому модулі були створені форма оцінювання учнівської самоспрямованості у навчанні та інструменти для підсумкового оцінювання. Виконання завдань модуля не викликало труднощів.

Немає коментарів:

Дописати коментар