четвер, 9 квітня 2015 р.

Модуль 8. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме:
  • потрібно зауважити, що залучивши учнів до процесу оцінювання, вчитель тим самим впливає на їх ставлення до навчального процесу;
  • за допомогою такого оцінювання поліпшується якість навчання;
  • таке оцінювання допомогає учням формувати в собі нові навички:  вони навчаються створювати плани своїх проектів, контрольних списків та форм оцінювання;
  • учні навчаються ставити власні цілі, визначати завдання та передбачати, те що буде вивчено;
  • таке навчання надає учням можливість надавати та сприймати зворотній зв'язок від однолітків
  • дуже важливо при розробці критеріїв впорядкувати їх від найважливішого до менш важливого;
  • корисно, щоб навіть не дуже хороша оцінка була стимулом до навчання, до пізнання;
  • бажано практикувати само- та взаємооцінку роботи учнів;

Працюючи над завданнями модуля я продовжила формувати в собі навички правильно використовувати засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку знань учнів. В процесі роботи виникали деякі не величкі труднощі, це пов'язано з тим, що досить важко навчитися правильно і об'єктивно оцінювати учнів.

Немає коментарів:

Дописати коментар