четвер, 2 квітня 2015 р.

Модуль 7. Рефлексія

Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів?
Інформаційно-комунікаційні технології можуть бути використані під час навчального проекту для:
  • для спілкування і співробітництва учнів між собою, з учителями, як в рамках проекту, так і поза ними;
  • для ефектного представлення виконаних робіт;
  • для пошуку інформації в мережі Інтернет;
  • для оволодіння культурою спілкування в мережі Інтернет.
В даному модулі я працювала над створенням учнівських робіт: учнівської презентації, вікі-статті та блогу. Це було пізнавально і захоплююче, я навчилася створювати презентацію за допомогою сервісу Prezi.com, з яким я вперше познайомилася; удосконалила свої вміння створювати вікі-статтю та блог. Певні труднощі в мене виникли при створенні презентації, тому що даний сервіс був мені зовсім не знайомий.

Немає коментарів:

Дописати коментар