четвер, 7 травня 2015 р.

Модуль 11. Рефлексія

     З усього того, чому я навчався (лася) на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде - однозначної відповіді на це питання я б не дала, тому що на мою думку все навчання на тренінгу внесло зміни в звичний спосіб викладання, і потрібно зазначити, що навчання за методом проектів не тільки допомагає реалізувати навчальні цілі, це разом з тим цікаво, пізнавально, захоплююче.
      Навчання за методом проектів стимулює розвиток особистості учня, допомагає розвивати в учнів прагнення до самонавчання, самовизначення, допомагає в розв'язанні прикладних завдань.
    Даний тренінг відкрив переді мною всі можливості проектного навчання для збільшення ефективності навчального процесу.Використання методу проектів допомогає стимулювати пізнавальну діяльність учнів. Даний курс створює передумови для ширшого використання технологій веб 2.0 у навчальному процесі.
       Ось і закінчується моє навчання на тренінгу "Навчання для майбутнього", впродовж якого я здобула багато нових, корисних для моєї педагогічної діяльності знань, а також удосконалила раніше набуті.
 

Немає коментарів:

Дописати коментар